Sure nice for 1st autox weekend

Kick back, Relax, Chat about anything
Locked
User avatar
dvandentop
Posts: 3411
Joined: Wed Jun 25, 2014 10:49 pm

Thu May 18, 2017 9:52 pm

High of 50 lol shit maybe won't even run Hoosiers

User avatar
iced98lx
Site Admin
Posts: 2409
Joined: Mon Jun 23, 2014 3:56 pm

Thu May 18, 2017 10:17 pm

dvandentop wrote:High of 50 lol shit maybe won't even run Hoosiers
No shit I was upset at not making it until forecast was that shitty.

Sent from my XT1575 using Tapatalk


User avatar
dvandentop
Posts: 3411
Joined: Wed Jun 25, 2014 10:49 pm

Thu May 18, 2017 10:31 pm

iced98lx wrote:
dvandentop wrote:High of 50 lol shit maybe won't even run Hoosiers
No shit I was upset at not making it until forecast was that shitty.

Sent from my XT1575 using Tapatalk
Yeah fuck tell me about it. Gonna make some other ones atleast??

User avatar
iced98lx
Site Admin
Posts: 2409
Joined: Mon Jun 23, 2014 3:56 pm

Thu May 18, 2017 10:33 pm

For sure going to make a couple. Want to get to road course too, haven't gotten any track time since the mini.

Sent from my XT1575 using Tapatalk


User avatar
BunnyBoy
Posts: 2260
Joined: Thu Jun 26, 2014 9:39 am

Fri May 19, 2017 11:28 am

Im supposed to shoot tomorrow in brookings. looks like its going to be rainy as shit.

User avatar
dvandentop
Posts: 3411
Joined: Wed Jun 25, 2014 10:49 pm

Fri May 19, 2017 10:08 pm

iced98lx wrote:For sure going to make a couple. Want to get to road course too, haven't gotten any track time since the mini.

Sent from my XT1575 using Tapatalk
Balls lost for many years now... Lol

User avatar
iced98lx
Site Admin
Posts: 2409
Joined: Mon Jun 23, 2014 3:56 pm

Sat May 20, 2017 11:15 am

LoL so true.

Sent from my XT1575 using Tapatalk


User avatar
iced98lx
Site Admin
Posts: 2409
Joined: Mon Jun 23, 2014 3:56 pm

Sat May 20, 2017 5:35 pm

How was it D

Sent from my XT1575 using Tapatalk


User avatar
dvandentop
Posts: 3411
Joined: Wed Jun 25, 2014 10:49 pm

Sat May 20, 2017 7:11 pm

Was pretty good rekal good turnout cold as balls when had to work ,2nd session. Had to wear winter gloves and 2 coats to stay warm

Wet mode in track node worked grest

User avatar
iced98lx
Site Admin
Posts: 2409
Joined: Mon Jun 23, 2014 3:56 pm

Sat May 20, 2017 7:12 pm

Jelly.

Sent from my XT1575 using Tapatalk


User avatar
iced98lx
Site Admin
Posts: 2409
Joined: Mon Jun 23, 2014 3:56 pm

Sun May 21, 2017 10:29 am

Results!

http://sccsiouxland.net/oldsite/results/2017/pe1.htm

Sent from my XT1575 using Tapatalk


User avatar
dvandentop
Posts: 3411
Joined: Wed Jun 25, 2014 10:49 pm

Sun May 21, 2017 2:28 pm

60 some cars today including some real fast guys from nd

A GTR that done the Optima streetcar Challenge and a ZR1

User avatar
dvandentop
Posts: 3411
Joined: Wed Jun 25, 2014 10:49 pm

Sun May 21, 2017 9:37 pm

Damn didn't do too good today I guess 9 outta 60 not bad. Damn Hoosiers wouldn't come up to temp quick enough might have almost Been off just as good running my supersports

Locked
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest